.

Sunday, October 17, 2010

when i miss him so mch....

salam....






Hari nie rase epy sgt2...First time bawa kerete....huhuhu..hari yang penuh gelak ketewe...tapi,bila aku balik ke bilik,terkenangkan time beborak dengan cik nan ( pengajar dan pengurus lesen kete ) ntah kenapa hati ni jadi sayu dan terkenangkan abah......masa mule2 sampai kat pusat latiham memandu, sementara tunggu cik nan and proses lesen, aku mesej akak aku ape yang aku rase..berdebor kowt...then,msj kawan2 yg rapat....tapi, agak terkedu dan agak terkesan di hati bila dengar perbualan kak ira dengan abah die....hmmmmm.....syoknyer!! ntah la...bestnye kalau dapat buat mcm tue...tp......nk wat mcm mane kn....peliklah. aku dh lame dengan kak ira..selalu sgt dengar perbualan die dgn abah die...tp,setiap kali dengar tu la kadang-kadang buatkan ati aku nie merasakan sesuatu......mase balik dr belajar kete, cik nan belanja mkn...tengok care die layan kami mcm ank2 die. natah mcm mane aku lak terspontan menceritakan something kt die...sememangnye die seorang yang byk pengalaman.....kate2 die penuh dgn kate2 nasihat..."INGAT,JANGAN SAMPAI YG DIKEJAR TAK DAPAT, YANG DIGENDONG BERCICIRAN".....ntah la,tibe2 jew terpikir...bestnye kalau aku ade abah sekarang nie....
Abah........i don't know how to say right...but,i'm really2 miss u!!!! very much!!!!


No comments: